sobota, 3 października 2015

Październikowa Burda nr 10/2015 - co ciekawego?

W ostatnim wpisie pokazałam Wam jakie modele zaciekawiły mnie w nowym numerze magazynu  Anna Moda na szycie (do przeczytania tutaj klik), dzisiaj pokażę Wam co nowego oferuje czytelnikom październikowa Burda nr 10/2015.  Trochę się zagapiłam i najnowszy numer Burdy przeszedłby mi koło nosa, biegałam po wszystkich sklepach w okolicy i tylko w jednym znalazłam ostatni numer. 

W numerze październikowym, jak na wydanie jesienne przystało znajdziemy kilka propozycji na ciepłe ubiory takie jak bluzy, swetry, płaszczyki, kamizelki oraz kurtki.


Nasze maluszki również musimy przygotować na jesień dlatego też Burda oferuje także wykroje na płaszczyk oraz kurtkę dla kochanych dzieciaczków.


Zaciekawiły mnie również dwa modele inspirowane trendami Azjatyckimi.



Jeden z wykrojów mody plus size szczególnie przypadł mi do gustu i będę musiała troszkę pokombinować żeby go zmniejszyć, chodzi o piękną wieczorową sukienkę.


Ciekawą pozycję jest też model sukienki 111a głównie dlatego że jej wykrój daje bardzo dużo możliwości i na pewno na jego bazie powstanie wiele niesamowitych kreacji, przypuszczam że również w moim wykonaniu.


Ciekawostką wartą uwagi jest jeszcze projekt sukni który dla Burdy wykonał projektant Marcel Ostertag.


Na koniec zerknijcie jeszcze na przegląd modeli dostępnych w aktualnym magazynie.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz