piątek, 2 października 2015

Anna Moda na szycie - Jesień (nr 3/2015)

Witajcie dziś postanowiłam, że wprowadzę do Bloga nową kategorię "Czasopisma". Będzie to kategoria w której przedstawiać będę ciekawostki z gazet o szyciu.
Dzisiaj przegląd: Anna Moda na szycie - Jesień (nr 3/2015)


Jak widać na zdjęciu, ze środka gazety wystają karteczki, którymi zaznaczyłam kilka interesujących mnie modeli. Poniżej podzielę się z Wami tym co mnie zachwyciło w tym numerze.

Z racji tego że za oknami już dość chłodno zacznę od dwóch przedostatnich modeli nr 51 oraz 52, czyli kurteczka z kapturem i ramoneska. Jeśli chodzi o ramoneskę to urzekły mnie w niej falbanki po bokach są bardzo dziewczęce.


Skoro już  mowa o jesieni kolejnymi modelami na dodatki, które mi się spodobały są fantazyjne szaliczki będące nieodłącznym elementem stylizacji na jesienne chłody.


W tym numerze znajdziemy też coś dla eleganckiej kobiety do wyboru mamy kilka modeli żakietów (modele 2, 33 - 36) i jeden model spodni (model 3), które przypadły mi do gustu.



Na koniec jak już namęczymy się przy szyciu tych wszystkich pięknych modeli zostaje nam taki w którym będziemy się mogły relaksować w nadchodzące długie jesienno - zimowe wieczory. Mowa tu o stroju sportowym który ma bardzo wygodny krój (modele 48 - 50).


Pochwalę się jeszcze, że model nr 49 już wycięłam i czeka na zszycie, więc niedługo pokażę Wam jak wyszedł.


W następnym wpisie pokażę Wam co ciekawego oferuje czytelnikom nowa Burda nr 10/2015



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz