poniedziałek, 19 maja 2014

Słodka sukienka dla dwulatki z maksi sukienki

Do dyspozycji miałam długą suknię wieczorową, która od dłuższego czasu zalegała w szafie, cel sukienka dla dwulatki na specjalne okazje. Co z tego wyszło zobaczcie sami.


Górę sukienki wycięłam na podstawie bluzeczki w rozmiarze który nosi dziewczynka, a na dół sukieneczki wykorzystałam gotowy już dół sukienki.


Część przeznaczoną na tył rozcięłam na pół, gdyż będzie tam wszyty suwak. Następnie zszyłam ze sobą elementy góry.


Potem podwinęłam dół sukienki i podszyłam go aby był sztywniejszy i ładnie się układał.


Kolejnym krokiem było zszycie dołu z górą, dół sukieneczki jest marszczony, przypinałam go w sposób widoczny na zdjęciu.



Później wszyłam suwak kryty oraz podszyłam wycięcia na ręce i przy dekolcie. Doszyłam też pasek z ramiączek sukienki, klamerka z odzysku.

Efekt końcowy oceńcie sami.









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz