wtorek, 13 maja 2014

Babcina sukienka przerobiona na modną rozkloszowaną w stylu Asos

Znajoma przy okazji porządków znalazła w szafie sukienkę, którą chciała wyrzucić, ja nie mogłam pozwolić aby sukienka z takim potencjałem się zmarnowała. W związki z powyższym przygarnęłam ją i zobaczcie sami co z tego wynikło.


Jak to zrobiłam czytaj dalej :)


Na początek przepraszam, że nie ma zdjęć z postępów przeróbki, po prostu wyleciało mi to z głowy, ale postaram się wszystko dokładnie opisać.

W pierwszej kolejności wyznaczyłam miejsce w którym ma być pas (na zdjęciu czerwona linia A), następnie odmierzyłam odległość od pasa do ramienia (na zdjęciu niebieska linia B). W następnych czynnościach pomocna była inna sukienka odcinana  w pasie, dołożyłam ją do tej przerabianej i wyznaczyłam wycięcie na pachy, dekolt oraz ramiona ( na zdjęciu żółta linia C), należy pamiętać o zapasie na szwy.




Następnie po wycięciu i zszyciu ramion, obszyłam dekolt oraz pachy. Później już tylko dopasowałam sukienkę do sylwetki modelując ją zaszewkami oraz szwami bocznymi (na zdjęciu poniżej zaznaczone na czerwono).


W tym przypadku musiałam również obniżyć suwak, po tej czynności sukienka jest gotowa.






Na koniec jeszcze jeden rzut oka na wersję przed i po.










Brak komentarzy:

Prześlij komentarz