piątek, 30 sierpnia 2013

Jak zrobić ozdobę do włosów kwiat róży

Postanowiłam zrobić sobie ozdobę do włosów, aby pasowała do mojej turkusowej sukienki.




Do jej zrobienia potrzebowałam:
1. przezroczysty grzebień do upinania włosów
2. dwa paski organtyny z której uszyłam sukienkę
3. jeden pasek satyny użyty do uszycia pasa sukienki
4. kawałki lamówki pozostałej od obszycia sukienki
5. bezbarwny lakier do paznokci z niebieskim brokatem
6. nici pasujące odcieniem


Z pasków materiału zrobiłam trzy różyczki, ich brzegi ozdobiłam lakierem z brokatem. Również kawałki lamówki ozdobiłam tym lakierem.


 Różyczki i lamówkę umocowałam nicią na przezroczystym grzebieniu, dzięki temu po wpięciu we włosy widoczne są tylko różyczki, a grzebienia nie widać na żadnym kolorze włosów.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz