piątek, 30 sierpnia 2013

Elegancka spódnica do pracy i nie tylko

Mierzyłam kiedyś w jednym ze sklepów elegancką spódnicę w sam raz do pracy, tyle że nie zdecydowałam się na nią od razu, sama nie wiem dlaczego przecież mi się podobała. Kiedy za kilka dni wróciłam i chciałam ją kupić już jej nie było, no cóż zdarza się. Oczywiście nie mogąc czegoś mieć jeszcze bardziej się tego chce, można powiedzieć, że chorowałam na taką spódnicę, ale nigdzie nie mogłam spotkać podobnej. Pozostała mi jedynie opcja, żeby taką uszyć.

Do uszycia potrzebowałam:
  1. materiał w kolorze stalowym
  2.  dwa guziczki
  3. suwak kryty
  4. nici w odpowiednim kolorze 




Spódnica niby zwyczajna, ale całego uroku dodaje jej plisowana falbanka na dole, nad którą trochę mi zeszło.

Spódnica jest zapinana na dwa guziki z tyłu i zasuwana na kryty suwak.


Ostateczny efekt z przodu i z tyłu poniżej.


Oczywiście, kiedy już ją uszyłam to za kilka dni spotkałam podobną w sklepie, taki drobny figiel ze strony losu.
Wykrój zrobiłam sama, ale jeśli trafię na podobny w wersji elektronicznej postaram się podać do niego link.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz