środa, 9 kwietnia 2014

Jak ożywić wygląd męskiej koszuli

Czasem zdarzy nam się nieprzemyślany zakup ubrania, jeśli można je zwrócić do sklepu nie ma problemu, ale jeśli sprzedawca nie przyjmuje zwrotu, ciuch zalega w szafie. Ostatnio taki zakup zdarzył się mojemu mężczyźnie, po powrocie do domu stwierdził, że koszula jest "łysa" i mu się nie podoba :(




W związku z tym maszyna poszła w ruch, nie zmieniałam w niej wiele, wystarczyło kilka przeszyć nitką w kontrastowym kolorze, a koszula bez wyrazu nabrała charakteru.



Nitką w kolorze neonowym pomarańczowym przeszyłam listwę z dziurkami na guziki, następnie obszyłam mankiety. Na koniec przyszyłam guziki również nitką w tym samym kolorze.



Ostatecznie koszula wygląda jak na zdjęciach poniżej




Jeszcze na koniec ostatnie porównanie przed i po:






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz