niedziela, 28 września 2014

Chłopięce szorty z męskiej koszuli

W ostatnim wpisie pokazałam Wam spódniczkę uszytą z męskiej koszuli, ponieważ sporo jej jeszcze zostało uszyłam spodenki dla mojego synka. Są lekkie i przewiewne w sam raz na upalne lato. Wiem, wiem to już koniec września, ale może wpis przyda się Wam na kolejne lato. Niestety przez wakacje blog został mocno zaniedbany :( obiecuję że się poprawię.


Zaczęłam od wykonania wykroju na spodenki od innych noszonych przez synka, potem wycięłam potrzebne elementy z koszuli. Jak widać na poniższym zdjęciu wykrój jest ułożony tak, aby wykorzystać kieszeń koszuli, która ostatecznie znajdzie się z tyłu spodenek.



Następnie zszyłam ze sobą boki spodni oraz stan, na końcu wewnętrzne strony nogawek.



Na koniec podszyłam nogawki, w pasie zrobiłam tunelik na gumkę, nie doszywając do końca, wciągnęłam gumkę i doszyłam tunel do końca.




Spodenki gotowe




Tutaj zobaczycie spódniczkę uszytą z tej samej koszuli

Dziewczęca spódniczka z męskiej koszuli


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz