środa, 22 stycznia 2014

Trendy z wybiegów na 2014 rok to mnie urzekło

Dziś trochę odbiegnę od tematyki bloga, ale nie do końca, będę pisać o tym co mnie zaciekawiło w trendach modowych na sezon wiosna - lato 2014, a zazwyczaj większośc z nas w nich szuka inspiracji do swoich projektów DIY. Przedstawię Wam moje typy i te kreacje które mnie zachwyciły, w miarę możliwości w najbliższejprzyszłości postaram się niektóre z nich przerobić do użytku codziennego :)



W nadchodzącym sezonie nadal będzie królować biel, od pewnego czasu jest ona kolorem lata polecam dwie kreacje w tym odcieniu. Sukienka dwuwarstwowa z szyfonem na wierzchu, również modnym w tym sezonie, dodaje jej lekkości, jest idealna na letnie upały.  Spódnica jest jednocześnie elegancka i uniwersalna pasuje do każdej stylizacji, można ją ubrać do pracy, na co dzień czy na randkę.

Żródło: www.elle.pl


Kolejny trend to kreacje inspirowane stylem safari, pierwsza propozycja świetnie nadaje się na wypady za miasto, spotkania z przyjaciółkami, wydaje się być bardzo wygodna. Druga kreacja to propozycja na wieczorny spacer nad morzem, zwiewna spódnica i luźny dekolt dodają seksapilu, a kapelusz tajemniczości.


Źródło: www.elle.pl

Modne będą również nadruki na koszulkach mają to być loga, numery i napisy komunikujące wprost określone treści.

Źródło: Lamode.info
Kolaż ze zdjęć dostępnych na stronie www.polki.pl


Jak już wcześniej wspominałam modne będą przezroczystości odkrywające jedynie fragmenty ciała, kreacja ma zaciekawić, a nie być wulgarną

 Kolaż ze zdjęć dostępnych na stronie www.lamode.info 

Wzory rodem z obrazów, ciekawa propozycja, ale trzeba lubić takie trendy bo nie każdy czuje się w nich dobrze. Mnie najbardziej przypadła do gustu propozycja Hermes'a.

  Kolaż ze zdjęć dostępnych na stronie www.lamode.info


W tych kreacjach się zakochałam ale jest ich tyle, że post ciągnął by się kilometrami więc dodaję tylko linki i próbki zdjęć:

Elie Saab - Ready-to-Wear na wiosnę i lato 2014

Kolaż ze zdjęć dostępnych na stronie www.zeberka.pl 

Zuhair Murad - kolekcja Ready-To-Wear na wiosnę-lato 2014

 Kolaż ze zdjęć dostępnych na stronie www.zeberka.pl 
Chanel - kolekcja wiosna-lato 2014

Kolaż ze zdjęć dostępnych na stronie www.zeberka.pl 








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz