czwartek, 19 września 2013

Jak uszyć dwustronną spódnicę na gumce z szalika




Potrzebny będzie długi, szeroki szalik, najlepiej cieniowany tzw. ombre.


Szalik złożyłam na pół wzdłuż krótszego brzegu i zszyłam


Następnie materiał znów złożyłam na pół wzdłuż dłuższego brzegu


Po złożeniu materiału na pół przeszyłam materiał wzdłuż linii zgięcia w odległości ok 0,5 cm, tak aby powstał tunelik na gumkę, nie doszywałam do końca zostawiając otwór przez który wciągnę gumkę.


Gumkę ucięłam na długość odpowiadającą mojemu obwodowi w pasie plus zapas ok 2 cm na szew, zaczepiłam na nią agrafkę i przeciągnęłam przez tunelik w spódnicy.


Następnie złączyłam ze sobą obydwa końce gumki i przeszyłam na maszynie, a następnie zaszyłam do końca tunelik na gumkę.


Spódniczka gotowa, można ją nosić dwustronnie






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz