niedziela, 1 czerwca 2014

Jak uszyć modną spódniczkę

W prosty i bardzo szybki sposób można sprawić sobie modną spódniczkę. U mnie w wersji dwuwarstwowej z tiulem na wierzchu, ale można też użyć tylko samego  materiału.



Na początek wycięłam dwa prostokąty: jeden z materiału, a drugi z tiulu. Wymiary zależały od obwodu w pasie i długości spódniczki, element z materiału wycięłam o 20 cm większy niż obwód pasa, a ten z tiulu o 50 cm dłuższy.


Następnie każdy element złożyłam na pół i zszyłam boki. Na zdjęciu czerwoną linią zaznaczyłam miejsce złożenia materiału, a zieloną linią miejsce jego zszycia.


Każdy element zszywałam osobno!


Następnym krokiem było połączenie tiulu z podszewką, w tym celu na materiale ułożyłam tiul, a jego nadmiar marszczyłam i przypinałam szpilkami. Następnie zszyłam obydwie części ze sobą możliwie najbliżej brzegu. Potem doszyłam gumkę.



W kilkanaście minut spódniczka gotowa!










Brak komentarzy:

Prześlij komentarz