piątek, 6 grudnia 2013

Jak przerobić uszkodzoną sukienkę na spódniczkę na gumce

Dziś pokażę Wam jak można z sukienki zrobić spódniczkę, moja sukienka była uszkodzona, w miejscu wszycia metki zrobiła się dziurka której naprawa źle by wyglądała, więc postanowiłam zrobić z niej spódnicę na gumce.




Potrzebne rzeczy:

1. sukienka do przeróbki
2. szeroka gumka o długości odpowiadającej obwodowi w pasie
3. nici
4. maszyna do szycia
5. nożyczki

Etapy prac:

Najpierw odprułam górną część sukienki od dolnej razem z suwakiem, odmierzyłam odpowiednią długość gumki odpowiadającą mojemu obwodowi w pasie.


Następnie zabrałam się do wszywania gumki. Gumkę należy przyłożyć do materiały tak jak na poniższym zdjęciu i lekko nadciągać w trakcie przyszywania, aby później spódniczka ładnie się układała.  Po wszyciu gumki zaszyłam miejsce, w którym był wszyty suwak.  Potem Jeszcze raz przeszyłam gumkę razem z materiałem tak jak to widać na zdjęciu aby gumka nie wywijała się do środka.



Na poniższym zdjęciu widać jak powinna wyglądać przyszyta gumka i gotowa spódnica.






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz